Procesul de cumpărare are loc în trei pași simpli, în funcție de tipul de contract ce urmează a fi semnat:
Pentru achiziționarea unui apartament ca persoană fizică:
În plus, notarul iți poate cere alte documente considerate necesare pentru finalizarea procedurii de achiziție.
Pentru achiziționarea unui apartament ca entitate juridică:
Finalizarea lucrărilor va fi certificată prin recepția clădirilor. După faza de recepție, clădirile respective vor fi înregistrate la Oficiul de Cadastru. Urmează pregătirea documentelor necesare încheierii contractelor de vânzare.
Garanțiile oferite în acord cu cerințele legii sunt următoarele:
Sigur, acesta va fi o anexă la Antecontractul de Vânzare-Cumpărare. Acest set de reguli își propune să stabilească conduita generală pentru toți rezidenții, astfel încât aceștia să se bucure de buna vecinătate și de un mediu plăcut și sigur.
Prin semnarea contractului, Cumpărătorul intră în posesia apartamentului. Vânzătorul va preda în mod concret proprietatea în aceeași zi sau la o dată ulterioară, stabilită în modul agreat de către Părți, pe baza unui proces verbal de predare-primire prin care se constată faptul că apartamentul este finalizat, branșat la utilități, negasindu-se vicii aparente care să amâne semnarea acestuia.
Managementul Complexului Rezidențial va fi asigurat de către o companie de administrație (mentenanță) recomandată de către dezvoltator, validată după constituirea asociației de proprietari. Tocmai pentru a fi siguri că oferim un produs de calitate, vrem ca fiecare dintre clienții noștri să fie foarte mulțumit și să se bucure de locuința proaspăt cumpărată. Până în momentul înființării asociației de proprietari dezvoltatorul va face un contract cu firma de administrație, refacturand serviciile administrative către noii proprietari.
Serviciile administrative sunt necesare pentru funcționarea și întreținerea complexului, și anume utilități, colectarea gunoiului, curățenie, întreținere peisagistică, iluminat stradal, întreținerea lifturilor, a instalațiilor sanitare și electrice, securitate și controlul accesului, îndepărtarea zăpezii, reparații curente și altele. Costul acestor servicii va fi stabilit la momentul încheierii contractului la un preț comparabil cu media pieței pentru astfel de servicii.
Pentru spațiile comune, compania de administrație responsabilă va avea grijă de întregul proces de întreținere a spațiului peisagistic și a locului de joacă.
Da, animalele de companie sunt binevenite în complex.
Serviciile de salubritate vor fi asigurate în cadrul proiectului Drumul Taberei Residence. Toate resturile vor fi depozitate în containere, care vor fi poziționate în așa fel încât să nu impacteze aspectul plăcut al complexului.
Pentru a parca în interiorul complexului mașina, ai nevoie de un loc de parcare desemnat printr-un contract de vânzare-cumpărare cu dezvoltatorul sau cu un proprietar terță parte. Locurile de parcare, care vor fi în proprietatea dezvoltatorului vor avea blocatoare, parcarea pe acestea fiind strict interzisă. În cazul în care dezvoltatorul constată că un loc de parcare este folosit fără acordul lui din cele aflate în proprietatea acestuia își rezervă dreptul să acționeze conform legii!
Puteți monitoriza stadiul dezvoltării pe link-ul www.drumultaberei-residence.ro/stadiu-de-executie sau puteți cere mai multe informații la emailul office@drumultaberei-residence.ro
Toate clădirile au o garanție pentru vicii ascunse de 3 ani. Aceasta înseamnă că, dacă scurgerea apare în urma unei defecțiuni ascunse a instalației, trebuie să îl informezi pe administrator sau pe reprezentantul dezvoltatorului și reparația va fi făcută fără costuri suplimentare. Dacă scurgerea apare în urma unor acțiuni / lucrări pe care le-ai făcut (sau nu le-ai făcut), iți oferim suportul nostru pe tot parcursul procesului la costuri minime.
Orice schimbare care poate afecta imaginea exterioară a clădirii trebuie să fie aprobată de dezvoltatorul complexului. Vei putea face o cerere care poate fi aprobată sau te putem pune în legătură cu un furnizor care a primit deja acordul pentru a face o lucrare asemănătoare.
Acest lucru depinde de schimbările pe care vrei să le faci și dacă lucrezi cu un furnizor aprobat. În general, o modificare care duce la defecțiuni este responsabilitatea ta. Dacă însă, prin lucrările efectuate, descoperi vicii ascunse sau defecte, garanția rămâne intactă.
Garanția nu este afectată de faptul că iți vinzi casa. Este util să le dai toate detaliile despre garanție și ce acoperă ea chiriașilor sau potențialilor cumpărători. Dacă îți vinzi casa cât timp este în garanție, aceasta se va transfera în mod automat către noul proprietar.
Construcțiile sunt un domeniu unde nu lipsesc praful, reziduurile sau zgomotul. Ne vom asigura că echipele tehnice vor păstra zona din jurul casei tale curată și pentru a-ți asigura accesul fără restricții către noua ta locuință, în timp ce ne continuăm lucrările. Bineințeles, orice îngrijorare pe care o ai legată de neplăcerile cauzate de construcție poate fi discutată cu Managerul de Șantier sau cu Reprezentantul Dezvoltatorului.
Programăm o vizită de inspectare, în care toată locuința este verificată în cele mai mici detalii și orice problemă sesizată este înregistrată și discutată cu reprezentantul Ideal Residence. Este important să verifici cheile, deschiderea ușilor și a ferestrelor, să tragi apa la toalete, să deschizi robinetele și să verifici în detaliu fiecare cameră, fiecare priză, fiecare întrerupător – lista este semnată ca parte a procesului de predare-primire și orice problemă este înregistrată și rezolvată înainte de înmânarea cheilor.
Dacă modificările nu schimbă aspectul exterior al clădirii, nu afectează elementele structurale și nu are impact asupra infrastructurii, le poți face liniștit după semnarea contractului de vânzare-cumpărare și a procesului de predare-primire, urmând cursul normal. Totuși, este mereu de preferat să ne ceri sfatul.
Închiderea balconului se va face doar cu sticlă armonică așa cum va fi descris în regulament. Vei putea face o cerere care poate fi aprobată sau te putem pune în legătură cu un furnizor care a primit deja acordul pentru a face o lucrare asemănătoare. Orice schimbare care poate afecta imaginea exterioară a clădirii poate aduce prejudicii celorlalți locatari.
Creșterea calității vieții persoanelor este obiectivul principal al dezvoltatorului imobiliar, astfel proiectarea ansamblului Drumul Taberei Residence a fost executată în conformitate cu Legea Locuinței 114/1996 și respectă exigențele minimale care se regăsesc în Anexa nr. 1, parte integrată a acestei legi.